Saturday 3 December 2011

WOMEN SECRET RECIPE - KEMUTAN VAGINA HEBAT

80% wanita di seluruh dunia tidak pernah merasa kepuasan dalam hubungan intim dengan pasangan. Menurut kajian saintifik oleh World Health Organization (WHO), menjelang 2012 penyakit kemurungan/depressi akibat stress adalah pembunuh nombor 1 dunia bukannya kanser atau penyakit jantung.

Masalah masa kini sedar atau tidak, semua wanita mengalami stres dan tekanan. Tahun milenium ini, wanita juga bersama-sama menjadi penggerak ekonomi Negara, memikul tanggungjawab bersama menyumbang pendapatan untuk keluarga, membesar dan mendidik anak-anak, melayan suami dan sebagainya. Sedikit sebanyak tanggungjawab yang pelbagai ini boleh menyebabkan wanita akan mengalami stress sekiranya wanita tidak pandai membahagikan masa dengan bijak di antara kerjaya, keluarga, masyarakat dan yang terpenting diri sendiri.

Tekanan juga boleh mengakibatkan perubahan pada tubuh badan wanita. Sistem imunisasi akan menjadi lemah, apabila lemah mudah dijangkiti penyakit dan sistem hormon menjadi tidak stabil. Maka timbul masalah-masalah wanita seperti keputihan, haid tidak teratur, kekeringan vagina, keinginan seksual menurun dan lain-lain.

Dilema seks dan hubungan sulit di antara pasangan berlaku kerana ketidakprihatinan wanita bergelar isteri untuk mencari dan meningkatkan sesuatu kelainan dalam perhubungan intim suami isteri yang membuatkan pasangan mulai bosan dengan apa yang terjadi di sebalik kamar tidur anda!. Sampai bilakah keadaan ini akan berakhir?

Punca-punca Isteri Tidak Klimaks

  1. Tidak yakin pada diri
  2. Takut/Bosan
  3. Berasa Malu

Masalah-Masalah Kritikal Berkenaan Wanita

  1. Payudara Kendur selepas bersalin
  2. Payudara kecil
  3. Keputihan
  4. Sakit semasa bersama sebab kering
  5. Vagina longgar
  6. Tidak puas bila bersama
  7. Dilema seks dan hubungan sulit di antara pasangan berlaku

Manfaat Pengambilan Produk WSR

Mahukah anda membuat pasangan anda sentiasa merindui anda?

  1. Anda akan merasai diri AMAT ISTIMEWA dan DIHARGAI.
  2. Wajah anda berseri-seri.
  3. Kemutan vagina anda cukup hebat.
  4. Menghilangkan keputihan yang kronik.
  5. Vagina akan lebih sensitif dan peka rangsangan. Akan mudah mengeluarkan cairan – amat istimewa bagi wanita pra-menopos atau sudah menopos.
  6. Mengurangkan KEMURUNGAN, kemarahan di mana anda lebih relaks dan tenang.
  7. Meningkatkan kepuasan seksual yang luar biasa.
  8. Pasangan akan merasai perubahan FANTASTIK saat bersenggama.
  9. Faraj anda berbau harum, lebih bersih dan selesa.
  10. Haid anda tidak akan berbau hanyir. InsyaAllah.