Sunday 27 November 2011

PETUA MEMBANGKITKAN KEINGINAN SEKS SUAMI

Lemah Syahwat boleh diertikan sebagai ketidakmampuan seseorang lelaki/suami untuk melakukan hubungan seks bersama pasangannya dengan sempurna. Penyakit ini juga boleh ditakrifkan sebagai hilangnya kemahuan atau keinginan seks. Berikut adalah beberapa cara yang boleh dilakukan oleh isteri dalam membantu suami untuk meningkatkan keghairahan seksnya.
1.     Menyentuh dengan lembut di seluruh badan suami tanpa perlu menyentuh zakarnya. Mulakan dengan usapan di dadanya, sentuh puting suami dengan jari dan rayapkanlah jari-jemari itu sehinggalah bermain di kemaluannya. Bukakan kelengkang suami perlahan-lahan lalu sentuh bahagian dalam paha dan kakinya dengan lembut hingga ke bahagian kemaluannya. Perhatikan zakarnya jika belum cukup tegang, cuba langkah seterusnya.
2.     Ubah teknik. Belai kemaluannya, gentel buah zakar suami dan bermain di situ dengan lama.
3.     Sentuh perlahan-lahan cuping telinganya berkali-kali. Telinga adalah organ deria yang amat sensitif pada sentuhan bagi sesetengah lelaki kerana sarafnya berhubung terus dengan kemaluan.
4.     Gunakan hujung jari dan buat gerakan seperti bulatan di bahagian ketiak. Kecilkan bulatan hingga menjadi garisan bila mendekati bawah ketiak, kemudian balik semula ke putingnya.
5.     Denga manja sentuh puting dengan hujung jari, gentel dengan menggunakan hujung jari dan jari tengah.
6.     Usap bahagian perut dengan perlahan-lahan. Gosok perut suami dengan menggunakan tapak tangan.
7.     Teruskan sentuhan ke bahagian kemaluannya. Kemudian uli dengan perlahan-lahan.
8.     Sentuh bahagian dalam paha suami dengan hujung jari. Garis-gariskan dengan hujung kuku.
9.     Pegang buah zakar. Ramas perlahan-lahan dengan cara yang lembut agar jangan sampai menyakiti.
10.  Sentuh kepala zakar dengan hujung jari. Pusing-pusingkan pergerakan jari dari kepala zakar hingga ke batang dan balik semula ke kepala zakar.
11.  Gosok bawah kepala zakar dengan perlahan-lahan menggunakan hujung jari.
12.  Genggam batang zakar dan gosok ke atas dan ke bawah dengan lembut dan perlahan-lahan.
13.  Ajak suami untuk bersenggama dengan menggunakan pujuk rayu suara manja dan menawan. Suara yang lembut dapat menolong membangkitkan nafsu dan syahwat suami.http://www.SayangOnline.com