Wednesday 30 November 2011

ISTERI MENCAPAI KLIMAKS BERKALI-KALI


PL SUPERGEL – GEL TAHAN LAMA
(TERBUKTI BERKESAN)

PROMOSI ONLINE SAHAJA RM 50.00!!!!!!!!!

100% HERBA BUATAN TEMPATAN
(DIJAMIN!!!)

Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pramatang (premature ejaculation) - Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku - Hanya Dengan Sapuan Gel - 100% herba Asli - Tanpa ubatan kimia. Hasil segera yang berkekalan selamanya!

Produk ini disahkan bebas dari bahan aktif  KIMIA melalui analisis makmal yang berprestij CEPP (Engineering Chemical Pilot Plan) UTM
Tiga Peraturan Cara Guna Dan Yang Mana Sesuai Dengan Anda. LIHAT BUKTI PENYELIDIKAN PL SUPERGEL

Kesan daripada penggunaan PL SUPERGEL yang betul mengikut saranan yang diberikan:
                Tahan Lebih Lama Sehingga 3-8 Jam
                Menikmati Sepenuhnya Kelazatan Seks
                Anda Bebas Menusuk Masuk Ke Dalam Faraj Dari Pelbagai Arah Mengikut
                Kesukaan Tanpa Perlu Tertahan-Tahan
                Isteri Mencapai Klimaks Sehingga 3 Kali

PERHATIAN!!!
                PL SUPERGEL tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda
akan terasa berangin pada zakar anda, ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya ialah daun pudina untuk membantu penyerapan ubat ke dalam kulit.
                Selepas anda sapu dan menunggu selama 2 jam (lagi lama lagi baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja TANPA SABUN kerana sabun akan menghilangkan gel tersebut.
                PL SUPERGEL ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya adalah berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu anda dinasihatkan supaya membasuh dahulu zakar dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.

SOALAN YANG BIASA DITANYA

1. Siapakah golongan yang sesuai menggunakan PL Supergel ini?
Disyorkan hanya untuk lelaki/suami yang mempunyai zakar yang sihat/normal sahaja tetapi sering mengalami pancutan pramatang (PE) semasa mengadakan hubungan seks.

2. Bagaimanakah ianya boleh dibandingkan dengan yang lain?
Ianya hanya menggunakan bahan 100% semulajadi, malah anda boleh mendapatkan kebaikan lain di mana herba-herba ini akan membantu menyihatkan bahagian sulit anda. Ianya SAMA SEKALI TIDAK MENGGUNAKAN GAMBIR SARAWAK.

3. Adakah ianya akan meninggalkan kesan berminyak?
Tidak, PL Supergel adalah berasaskan air dan ianya direka khas untuk menyerap segala nutrien ke dalam kulit anda serta-merta.

4. Adakah PL Supergel selamat digunakan untuk oral seks?
Ya! PL Supergel adalah selamat untuk oral seks kerana ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia atau bahan sampingan petrokimia, pewarna tiruan @ pewangi. Ini menjadikan PL Supergel sebagai produk paling selamat dan efektif di pasaran sekarang ini. Namun begitu, ianya mempunyai rasa pahit herba dan ianya hilang setelah dibasuh dengan air sahaja tanpa sabun.

5. Bagaimanakah ianya berbeza dengan pil?
PL Supergel direka khusus untuk menembusi kulit zakar anda hingga ke dasarnya untuk memberikan kesan yang segera. 95% daripada bahan-bahannya akan meresap masuk ke kawasan tujuannya berbanding dengan pil yang hanya berfungsi 10-30%.